Hobart
21 december 2015 - Hobart, Australië
Vandaag maandag 21 december naar Mona in Hobart geweest. Mona is het Museum for Old and New Art. Bijzonder! Met de ferry 20 minuten scheuren over Hobart's wateren, mooie view's though. Dan kom je bij Mona aan, apart gebouw. Binnen hebben we alles geleerd over Gilbert and George. Bijzonder stel artiesten, hadden de "main floor", met een doorsnee van hun hele oeuvre. Ze gaven zich helemaal bloot (:).
Verder nog vele bijzondere werken, een must als je Hobart bezoekt. Terug met de boot zijn we wat wezen drinken bij The Glass House. Mooie plekje aan het water, met mooie view. En wat bleek, een goede kaart met Japanse gerechten. Dus maar blijven zitten om lekker te eten. Top was het!
Daarna terug naar ons huis op wielen, morgen gaan we de rest van Hobart bekijken, het zag er al goed uit! Nog efkes, dan weer naar Sydney!
Wij hebben topweer maar we horen dat jullie ook nieuwe records zetten, fijn als we terugkomen en het is niet zoooo koud.


Je moeten ook niet zo laat buiten zijn, dat zeggen we toch altijd al! Tja, als de kat van huis is.......
Har heeft al in de eerste dagen van z'n soft shell crab gesmuld. Ook T&R weten dat hij dat zoooo lekker vindt.
Time flies when you're having fun!